KONKURS | Bring magic to the table
KONKURS NA PROJEKT MURALU PRZY FOODHALL MONTOWNIA
Regulamin
-
Organizator i Partnerzy Konkursu
Organizatorem konkursu na projekt muralu jest
- Opis przedmiotu konkursu na projekt i wykonanie muralu
- Cel konkursu na projekt muralu:
Każdy projekt musi być przygotowany w dowolnej technice, w formacie umożliwiającym wykonanie muralu w formacie 6 x 3m, możliwy do zrealizowania jako mural w technice malarskiej.
- Tematyka muralu:
- Lokalizacja muralu:
III. Warunki uczestnictwa
- Konkurs na projekt ma charakter zamknięty i dotyczy tylko obecnych studentów wszystkich wydziałów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
- Uczestnik konkursu na projekt muralu zobowiązany jest do przedłożenia wraz z pracą konkursową krótkiego BIO do 300 znaków
- Projekt muralu musi być oryginalny, wykonany specjalnie na potrzeby konkursu.
-
W projekcie należy uwzględnić kontekst przestrzenny oraz dopasowanie kompozycji i kolorystyki do miejsca,w którym powstanie mural, jak również maksymalny koszt realizacji pracy, o którym mowa w pkt V ppkt 3Regulaminu.
- Uczestnikiem konkursu na projekt muralu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne zamieszkałe w Polsce, będące studentami Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w dniu ogłoszenia konkursu, zespoły autorskie, które będą związane umową w celu realizacji wspólnego przedsięwzięcia. W odniesieniu do prac zespołowych warunkiem uczestnictwa w konkursie na projekt jest jednoznaczne wskazanie reprezentanta zespołu, upoważnionego do występowania w imieniu jego członków.
- Zgłoszenie projektu jest bezpłatne.
- Możliwe jest zgłoszenie więcej niż jednego projektu przez jednego autora.
- Prawa autorskie
1.Przystępując do konkursu, każdy Uczestnik potwierdza, że przysługują mu prawa autorskie do nadesłanegoprojektu i oświadcza, że nie narusza praw autorskich osób trzecich. Uczestnicy konkursu ponosząodpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich wynikające z tytułu wykorzystania materiałów jakowłasnych oraz oświadczają, że przyjmują na siebie odpowiedzialność wobec Organizatora za wady prawneprzesłanego projektu, a w szczególności odpowiedzialność za ewentualne roszczenia związane z naruszeniempraw autorskich lub innych praw, kierowane przeciwko Organizatorowi przez osoby trzecie.Zwycięzca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonanie w jego pracy poprawek w zakresiepoprawnościelementów brandowych i ich zgodności z wytycznymi po uprzedniej z nim konsultacji.2. Zwycięzca przekazuje nieodpłatnie na czas nieokreślony autorskie prawa majątkowe donadesłanego projektu(w tym projektu skorygowanego przez Organizatora po wybraniu Zwycięzców) na rzecz Organizatora Konkursuna następujących polach eksploatacji:a) Utrwalanie i zwielokrotnianie projektu (jego wizerunku) dowolną techniką, w szczególności cyfrową lubdrukarską, reprograficzną, multimedialną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, fotokopiowania lubmikrokopiowania, wprowadzania do pamięci komputerów, do sieci komputerowej (intranetu) lub Internetu, bezograniczeń co do ilości takich jednostek, a także prawo do produkcji lub zlecania podmiotom trzecim produkcjiwyrobów na podstawie lub z wykorzystaniem utworów,b) Publiczne eksponowanie projektu, zwycięskiej pracy (jego wizerunku) na stronie internetowej, w mediachspołecznościowych Organizatora oraz drukowanych materiałach promocyjnych Organizatora w tym wszczególności wykorzystanie do celów marketingowych, a także do oznaczania lub identyfikacji Coca – ColaHBC i ich produktów oraz innych przejawów działalności, a także publikacja lub inne udostępnianie wewszelkich środkach publicznego lub niepublicznego przekazu, w tym w Internecie, intranecie, prasie,katalogach, bazach danych, materiałach informacyjnych, handlowych, reklamowych, promocyjnych,marketingowych, w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube oraz inne stronyinternetowe) jak również prawo wykorzystania utworów w celach promocji i reklamy Coca – Cola HBC Polskaoraz marki Coca Cola(z zastrzeżeniem, że z tego prawa do promocji i reklamy korzystać może wyłącznie Coca– Cola HBC Polska), niezależnie od formy i częstotliwości,c) Wykonywanie praw autorskich z ppkt. a), b) odbywa się w ramach działalności statutowej Organizatorad) Organizator upoważniony jest do wykorzystania pracy w sposób anonimowy tj. bez uprzedniegopoinformowania o tym Zwycięzcy i bez oznaczenia go jako autora pracy.3. Przekazanie praw autorskich odbędzie się na podstawie umowy na projekt i wykonanie muralu.4. Organizator udzieli licencji na korzystanie z praw autorskich do dzieł stanowiących zwycięskie pracePartnerom Konkursu, przy czym zakres udzielanej licencji będzie pokrywał się z zakresem udzielonychOrganizatorowi praw autorskich i będzie obejmował te same pola eksploatacji.5. Zgłoszenie konkursowe projektu powinno być zgodne z prawem oraz ogólnie przyjętymi normamiobyczajowymi, w tym: nie może zawierać treści powszechnie uznanych za obraźliwe, nie może godzić wuczucia religijne i polityczne osób trzecich czy naruszać praw osób trzecich.6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisyobowiązującego prawa.
- Zgłoszenie do konkursu na projekt muralu
1. Projekt powinien się składać z dwóch części: a. wizualizacji muralu oraz b. osobnego pliku z projektem.Projekty należy składać w formie elektronicznej w pliku JPEG na nośniku danych w rozdzielczości 300 DPI.2. Autor projektu jest zobowiązany stworzyć projekt, który uwzględni wykonanie muralu z materiałówzapewniających co najmniej 12 miesięczny okres ekspozycji muralu w stanie niepogorszonym oraz wykonaniemuralu w sposób, który nie doprowadzi to trwałego zabrudzenia nawierzchni wierzchniej oraz innychelementów przestrzeni znajdujących się w otoczeniu muralu.3. Projekt Zwycięzcy, z którym zostanie zawarta umowa wykonanie muralu, zostanie sfinansowany przezOrganizatora kwotą do 8.000,00 zł przeznaczoną za zakup materiałów niezbędnych do realizacji muralu.
- Termin i miejsce nadsyłania prac. Projekty zawierające:
1) projekt muralu
2) krótkiego Bio uczestnika do 300 znaków
należy przesyłać mailowo: media@foodhallpoland.pl
z dopiskiem w tytule: „Konkurs na mural”
w nieprzekraczalnym terminie do 25.06.2024 r. do godziny 15.00 (decyduje data wysłania do Organizatora).
Prace złożone po terminie, o którym mowa w ust. 1., nie wezmą udziału w konkursie i nie będą rozpatrywane oraz zostaną komisyjnie zniszczone.
VII. Sposób oceniania prac konkursowych
- Zgłoszone do konkursu projekty muralu zostaną ocenione przez Jury powołane przez Organizatora konkursu.
-
Jury dokona oceny prac pod kątem walorów artystycznych i zgodności z tematyką konkursu na projektmuralu. Zgodność z tematyką (elementy związane z brandem Coca-Cola) zostanie oceniona dodatkowo przez przedstawiciela Partnera Konkursu Coca-Cola HBC.
- Na podstawie decyzji Jury wyłonionych zostanie 5 laureatów.
- Organizator nie zwraca uczestnikom prac nadesłanych na konkurs.
- Decyzje Jury są ostateczne i niepodważalne. Od werdyktu Jury nie przysługuje odwołanie.
VIII. Nagroda
- Laureaci Każdy z 5 laureatów konkursu na projekt muralu otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł netto. Jury może zmienić podział nagród.
- Spośród 5 zwycięskich prac zrealizowanych w formie muralu wyłoniona zostanie Nagroda publiczności: 200 autorskich bluz Coca Cola z nagrodzonym print’em, wykonanym w technice sitodruku. Na bluzach w sposób widoczny zostanie umieszczone imię i nazwisko autora lub autorów. Autor otrzyma XX egzemplarzy bluzy, pozostałe zostaną rozdysponowane według woli organizatora.
- Nagroda zostanie wypłacona po podpisaniu umowy, nagroda publiczności zostanie wyprodukowana po wcześniejszym głosowaniu we wrześniu 2024.
- Po ogłoszeniu wyników Laureat konkursu zobowiązany jest w ciągu 3 dni roboczych dostarczyć Organizatorowi niezbędne dane do podpisania umowy. W przypadku niespełnienia wymagań nagroda przepada Laureatowi.
- Nagroda stanowi wynagrodzenie za projekt muralu wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do muralu na MONTOWNIA FHP Sp. z o.o.
- Fundatorem nagrody jest Coca Cola.
- Sposób podania wyniku konkursu na projekt muralu do publicznej wiadomości
- Wynik konkursu na projekt muralu zostanie ogłoszony na oficjalnej stronie internetowej Organizatora https://www.montowniafoodhall.pl/oraz https://www.facebook.com/FoodHallMontownia
- Laureat konkursu na projekt muralu zostanie dodatkowo poinformowany o wynikach pocztą elektroniczną.
- Harmonogram konkursu na projekt muralu
- Termin nadsyłania zgłoszeń: 25.06.2024 r.
- Ogłoszenie wyników: do 27.06.2024 r.
- Realizacja projektu: od 29.06 2024 r.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w harmonogramie Konkursu, o czym powiadomi uczestników drogą mailową lub za pośrednictwem strony internetowej https://www.montowniafoodhall.pl/
- Unieważnienie konkursu na projekt muralu
Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na projekt muralu
w przypadku:
- Gdy nie wpłynie żadna praca konkursowa;
- Gdy żadna z dostarczonych prac konkursowych nie spełni warunków regulaminu;
- Niezadowalającego poziomu artystycznego prac konkursowych;
- Nie wyrażenie zgody na realizację projektu muralu przez Konserwatora Zabytków (strefa ochrony konserwatorskiej).
- Sytuacji niezależnych od Organizatora
XII. Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Celem przetwarzania danych jest możliwość wzięcia udziału w konkursie na projekt i wykonanie muralu oraz promocja działalności Organizatora.
- Organizator pozyska od Uczestników tylko niezbędny do realizacji usługi zakres danych osobowych.
- Dane mogą być udostępniane podmiotom, które są upoważnione do tego na podstawie przepisów prawa.
- Dane są przetwarzane za zgodą Uczestnika. Organizator przewiduje przetwarzać dane osobowe Uczestników tak długo, jak będzie to konieczne w związku z realizacją Konkursu oraz promocją działalności Organizatora.
- Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia swoich danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela MONTOWNIA FHP Sp. z o.o. .
- Organizator przewiduje przetwarzać dane osobowe Uczestników tak długo, jak będzie to konieczne w związku z prezentowaniem prac Konkursowych oraz promocją Organizatora na jego stronie internetowej https://www.montowniafoodhall.pl/https://www.facebook.com/FoodHallMontownia
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych RODO zawarta jest w Formularzu zgłoszeniowym.
XIII. Uwagi
- Organizator nie przewiduje informowania Uczestnika o odrzuceniu jego Zgłoszenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość przekazania Zgłoszenia ze względu na problemy techniczne, związane z urządzeniem, przeglądarką lub łączem internetowym Uczestnika
- Jeżeli Uczestnik ma zastrzeżenia do przebiegu i organizacji Konkursu może wnieść swoje uwagi w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres: media@foodhallpoland.pl
- Uczestnik ponosi odpowiedzialność za szkody materialne oraz wobec osób trzecich, wyrządzone przez Uczestnika podczas udziału w Konkursie. Zgłoszenia i wystąpienia osób trzecich z roszczeniami z tego tytułu przeciwko Organizatorowi, wszelkie koszty powstałe w wyniku Zgłoszenia takich roszczeń ponosi Uczestnik.
XIV. Postanowienia końcowe