KONKURS | Bring magic to the table

/ /
Registrations have closed.

KONKURS | Bring magic to the table

przez
852 852 people viewed this event.
Z przyjemnością informujemy, że jury podjęło decyzję o wyborze 3 dzieł, które przechodzą do finału naszego konkursu.
Ogłaszamy dogrywkę, która potrwa do 4 lipca – czyli w puli konkursu pozostają jeszcze 4 tysiące złotych, dla dwóch osób! 
Dodatkowe 2 prace wyłonimy 5 lipca.
Zasady pozostają bez zmian!
Praca powinna być dowolną interpretacją hasła „Bring Magic to The Table” – nie musicie umieszczać logotypu ani butelki Coca Coli.
Zachęcamy Was do zabawy formułą i stworzenia unikalnych dzieł.
Prace prosimy przesyłać mailowo na adres: media@foodhallpoland.pl.
Dziękujemy za udział i życzymy powodzenia!

 

 

KONKURS NA PROJEKT MURALU PRZY FOODHALL MONTOWNIA

Regulamin

  1. Organizator i Partnerzy Konkursu

Organizatorem konkursu na projekt muralu jest

MONTOWNIA FHP Sp. z o.o., ul. Lisia Grobla 7, 80-860,
Gdańsk, NIP: 7010999061, KRS 0000863154
Partnerzy Konkursu:
1.EURO STYL Spółka Akcyjna w Gdańsku (ul. Leszczynowa 6, 80-175 Gdańsk, KRS 0000671284)
2.Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku; (ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk, NIP 583-000-93-46, REGON 000275820)
3. Coca-Cola HBC Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 16, wpisaną do
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIV Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000015664, NIP: 524-21-06-963

 

  1. Opis przedmiotu konkursu na projekt i wykonanie muralu
  1. Cel konkursu na projekt muralu:
Celem konkursu na projekt muralu jest wyłonienie 5 prac oraz stworzenie muralu, czyli wielkoformatowego
malowidła ściennego, które zostanie zrealizowane na ścianie przy budynku Foodhall Montownia, na
powierzchni należącej do Euro Styl, ulica Lisia Grobla 7, Gdańsk

Każdy projekt musi być przygotowany w dowolnej technice, w formacie umożliwiającym wykonanie muralu w formacie 6 x 3m, możliwy do zrealizowania jako mural w technice malarskiej.

  1. Tematyka muralu:
DOWOLNA INTERPRETACJA HASŁA „BRING MAGIC TO THE TABLE”, która przedstawi hasło „Bring
magic to the table”
  1. Lokalizacja muralu:
Płot blaszany przy budynku Montownia ulica Lisia Grobla 7. Gdańsk.
Wymiar płotu:
w całości: 46 metrów długości x 3 metry wysokości
do wykorzystania na prace konkursowe: 39 metrów długości x 3 metry wysokości. Płot zostanie podzielony na 5
prac nagrodzonych w konkursie.

III. Warunki uczestnictwa

  1. Konkurs na projekt ma charakter zamknięty i dotyczy tylko obecnych studentów wszystkich wydziałów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
  2. Uczestnik konkursu na projekt muralu zobowiązany jest do przedłożenia wraz z pracą konkursową krótkiego BIO do 300 znaków
  3. Projekt muralu musi być oryginalny, wykonany specjalnie na potrzeby konkursu.
  4. W projekcie należy uwzględnić kontekst przestrzenny oraz dopasowanie kompozycji i kolorystyki do miejsca,
    w którym powstanie mural, jak również maksymalny koszt realizacji pracy, o którym mowa w pkt V ppkt 3
    Regulaminu.
  5. Uczestnikiem konkursu na projekt muralu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne zamieszkałe w Polsce, będące studentami Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w dniu ogłoszenia konkursu, zespoły autorskie, które będą związane umową w celu realizacji wspólnego przedsięwzięcia. W odniesieniu do prac zespołowych warunkiem uczestnictwa w konkursie na projekt jest jednoznaczne wskazanie reprezentanta zespołu, upoważnionego do występowania w imieniu jego członków.
  6. Zgłoszenie projektu jest bezpłatne.
  7. Możliwe jest zgłoszenie więcej niż jednego projektu przez jednego autora.
  1. Prawa autorskie
    1.Przystępując do konkursu, każdy Uczestnik potwierdza, że przysługują mu prawa autorskie do nadesłanego
    projektu i oświadcza, że nie narusza praw autorskich osób trzecich. Uczestnicy konkursu ponoszą
    odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich wynikające z tytułu wykorzystania materiałów jako
    własnych oraz oświadczają, że przyjmują na siebie odpowiedzialność wobec Organizatora za wady prawne
    przesłanego projektu, a w szczególności odpowiedzialność za ewentualne roszczenia związane z naruszeniem
    praw autorskich lub innych praw, kierowane przeciwko Organizatorowi przez osoby trzecie.
    Zwycięzca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonanie w jego pracy poprawek w zakresie
    poprawności
    elementów brandowych i ich zgodności z wytycznymi po uprzedniej z nim konsultacji.
    2. Zwycięzca przekazuje nieodpłatnie na czas nieokreślony autorskie prawa majątkowe do
    nadesłanego projektu
    (w tym projektu skorygowanego przez Organizatora po wybraniu Zwycięzców) na rzecz Organizatora Konkursu
    na następujących polach eksploatacji:
    a) Utrwalanie i zwielokrotnianie projektu (jego wizerunku) dowolną techniką, w szczególności cyfrową lub
    drukarską, reprograficzną, multimedialną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, fotokopiowania lub
    mikrokopiowania, wprowadzania do pamięci komputerów, do sieci komputerowej (intranetu) lub Internetu, bez
    ograniczeń co do ilości takich jednostek, a także prawo do produkcji lub zlecania podmiotom trzecim produkcji
    wyrobów na podstawie lub z wykorzystaniem utworów,
    b) Publiczne eksponowanie projektu, zwycięskiej pracy (jego wizerunku) na stronie internetowej, w mediach
    społecznościowych Organizatora oraz drukowanych materiałach promocyjnych Organizatora w tym w
    szczególności wykorzystanie do celów marketingowych, a także do oznaczania lub identyfikacji Coca – Cola
    HBC i ich produktów oraz innych przejawów działalności, a także publikacja lub inne udostępnianie we
    wszelkich środkach publicznego lub niepublicznego przekazu, w tym w Internecie, intranecie, prasie,
    katalogach, bazach danych, materiałach informacyjnych, handlowych, reklamowych, promocyjnych,
    marketingowych, w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube oraz inne strony
    internetowe) jak również prawo wykorzystania utworów w celach promocji i reklamy Coca – Cola HBC Polska
    oraz marki Coca Cola
    (z zastrzeżeniem, że z tego prawa do promocji i reklamy korzystać może wyłącznie Coca
    – Cola HBC Polska), niezależnie od formy i częstotliwości,
    c) Wykonywanie praw autorskich z ppkt. a), b) odbywa się w ramach działalności statutowej Organizatora
    d) Organizator upoważniony jest do wykorzystania pracy w sposób anonimowy tj. bez uprzedniego
    poinformowania o tym Zwycięzcy i bez oznaczenia go jako autora pracy.
    3. Przekazanie praw autorskich odbędzie się na podstawie umowy na projekt i wykonanie muralu.
    4. Organizator udzieli licencji na korzystanie z praw autorskich do dzieł stanowiących zwycięskie prace
    Partnerom Konkursu, przy czym zakres udzielanej licencji będzie pokrywał się z zakresem udzielonych
    Organizatorowi praw autorskich i będzie obejmował te same pola eksploatacji.
    5. Zgłoszenie konkursowe projektu powinno być zgodne z prawem oraz ogólnie przyjętymi normami
    obyczajowymi, w tym: nie może zawierać treści powszechnie uznanych za obraźliwe, nie może godzić w
    uczucia religijne i polityczne osób trzecich czy naruszać praw osób trzecich.
    6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy
    obowiązującego prawa.
  1. Zgłoszenie do konkursu na projekt muralu
    1. Projekt powinien się składać z dwóch części: a. wizualizacji muralu oraz b. osobnego pliku z projektem.
    Projekty należy składać w formie elektronicznej w pliku JPEG na nośniku danych w rozdzielczości 300 DPI.
    2. Autor projektu jest zobowiązany stworzyć projekt, który uwzględni wykonanie muralu z materiałów
    zapewniających co najmniej 12 miesięczny okres ekspozycji muralu w stanie niepogorszonym oraz wykonanie
    muralu w sposób, który nie doprowadzi to trwałego zabrudzenia nawierzchni wierzchniej oraz innych
    elementów przestrzeni znajdujących się w otoczeniu muralu.
    3. Projekt Zwycięzcy, z którym zostanie zawarta umowa wykonanie muralu, zostanie sfinansowany przez
    Organizatora kwotą do 8.000,00 zł przeznaczoną za zakup materiałów niezbędnych do realizacji muralu.
  1. Termin i miejsce nadsyłania prac.  Projekty zawierające:

1) projekt muralu

2) krótkiego Bio uczestnika do 300 znaków

należy przesyłać mailowo: media@foodhallpoland.pl

z dopiskiem w tytule: „Konkurs na mural”

w nieprzekraczalnym terminie do 04.07.2024 r. do godziny 15.00 (decyduje data wysłania do Organizatora).

Prace złożone po terminie, o którym mowa w ust. 1., nie wezmą udziału w konkursie i nie będą rozpatrywane oraz zostaną komisyjnie zniszczone.

VII. Sposób oceniania prac konkursowych

  1. Zgłoszone do konkursu projekty muralu zostaną ocenione przez Jury powołane przez Organizatora konkursu.
  2. Jury dokona oceny prac pod kątem walorów artystycznych i zgodności z tematyką konkursu na projekt
    muralu.
  3. Na podstawie decyzji Jury wyłonionych zostanie 2 laureatów.
  4. Organizator nie zwraca uczestnikom prac nadesłanych na konkurs.
  5. Decyzje Jury są ostateczne i niepodważalne. Od werdyktu Jury nie przysługuje odwołanie.

VIII. Nagroda

  1. Laureaci Każdy z 5 laureatów konkursu na projekt muralu otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł netto. Jury może zmienić podział nagród.
  2. Spośród 5 zwycięskich prac zrealizowanych w formie muralu wyłoniona zostanie Nagroda publiczności: 200 autorskich bluz Coca Cola z nagrodzonym print’em, wykonanym w technice sitodruku. Na bluzach w sposób widoczny zostanie umieszczone imię i nazwisko autora lub autorów. Autor otrzyma XX egzemplarzy bluzy, pozostałe zostaną rozdysponowane według woli organizatora.
  3. Nagroda zostanie wypłacona po podpisaniu umowy, nagroda publiczności zostanie wyprodukowana po wcześniejszym głosowaniu we wrześniu 2024.
  4. Po ogłoszeniu wyników Laureat konkursu zobowiązany jest w ciągu 3 dni roboczych dostarczyć Organizatorowi niezbędne dane do podpisania umowy. W przypadku niespełnienia wymagań nagroda przepada Laureatowi.
  5. Nagroda stanowi wynagrodzenie za projekt muralu wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do muralu na MONTOWNIA FHP Sp. z o.o.
  6. Fundatorem nagrody jest Coca Cola.
  1. Sposób podania wyniku konkursu na projekt muralu do publicznej wiadomości
  2. Wynik konkursu na projekt muralu zostanie ogłoszony na oficjalnej stronie internetowej Organizatora  https://www.montowniafoodhall.pl/oraz https://www.facebook.com/FoodHallMontownia
  3. Laureat konkursu na projekt muralu zostanie dodatkowo poinformowany o wynikach pocztą elektroniczną.
  1. Harmonogram konkursu na projekt muralu
  2. Termin nadsyłania zgłoszeń: 04.07.2024 r.
  3. Ogłoszenie wyników: do 05.07.2024 r.
  4. Realizacja projektu: od 6.07 2024 r.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w harmonogramie Konkursu, o czym powiadomi uczestników drogą mailową lub za pośrednictwem strony internetowej   https://www.montowniafoodhall.pl/

  1. Unieważnienie konkursu na projekt muralu

Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na projekt muralu

w przypadku:

  1. Gdy nie wpłynie żadna praca konkursowa:
  2. Gdy żadna z dostarczonych prac konkursowych nie spełni warunków regulaminu;
  3. Niezadowalającego poziomu artystycznego prac konkursowych:
  4. Nie wyrażenie zgody na realizację projektu muralu przez Konserwatora Zabytków (strefa ochrony konserwatorskiej).
  5. Sytuacji niezależnych od Organizatora

XII. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
  2. Celem przetwarzania danych jest możliwość wzięcia udziału w konkursie na projekt i wykonanie muralu oraz promocja działalności Organizatora.
  3. Organizator pozyska od Uczestników tylko niezbędny do realizacji usługi zakres danych osobowych.
  4. Dane mogą być udostępniane podmiotom, które są upoważnione do tego na podstawie przepisów prawa.
  5. Dane są przetwarzane za zgodą Uczestnika. Organizator przewiduje przetwarzać dane osobowe Uczestników tak długo, jak będzie to konieczne w związku z realizacją Konkursu oraz promocją działalności Organizatora.
  6. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia swoich danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela MONTOWNIA FHP Sp. z o.o. .
  7. Organizator przewiduje przetwarzać dane osobowe Uczestników tak długo, jak będzie to konieczne w związku z prezentowaniem prac Konkursowych oraz promocją Organizatora na jego stronie internetowej  https://www.montowniafoodhall.pl/https://www.facebook.com/FoodHallMontownia
  8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych RODO zawarta jest w Formularzu zgłoszeniowym.

XIII. Uwagi

  1. Organizator nie przewiduje informowania Uczestnika o odrzuceniu jego Zgłoszenia.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość przekazania Zgłoszenia ze względu na problemy techniczne, związane z urządzeniem, przeglądarką lub łączem internetowym Uczestnika
  3. Jeżeli Uczestnik ma zastrzeżenia do przebiegu i organizacji Konkursu może wnieść swoje uwagi w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres: media@foodhallpoland.pl
  4. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za szkody materialne oraz wobec osób trzecich, wyrządzone przez Uczestnika podczas udziału w Konkursie. Zgłoszenia i wystąpienia osób trzecich z roszczeniami z tego tytułu przeciwko Organizatorowi, wszelkie koszty powstałe w wyniku Zgłoszenia takich roszczeń ponosi Uczestnik.

XIV. Postanowienia końcowe

1. Przystąpienie do Konkursu jest dobrowolne i równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminach podanych w Regulaminie.
3. Koszty przygotowania oraz złożenia Projektu ponosi wyłącznie Uczestnik.
4. Organizatorowi lub CCHBC Polska przysługuje prawo wykluczenia Uczestnika z udziału w Konkursie, jak również odmowy przyznania Uczestnikowi nagrody w przypadku, gdy Uczestnik istotnie naruszył postanowienia Regulaminu, a w szczególności w przypadku przesłania przez niego Projektu, do którego nie posiadał praw autorskich.
5. Tytuły poszczególnych rozdziałów Regulaminu mają charakter informacyjny i nie mogą wpływać na interpretację postanowień niniejszego Regulaminu.
6. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy polskiego prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego.
7. Wszelkie spory pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
8. Informacje związane z konkursem można uzyskać mailowo: media@foodhallpoland.pl
9. Regulamin wchodzi w życie z dniem 19 czerwca 2024 r..
 

Start wydarzenia

2024-06-27 @ 15:00 do
2024-07-04 @ 15:00
 

Rodzaj imprezy

 

Kategoria imprezy

Udostępnij znajomym